vrijdag 13 juli 2007

Romantiek...omdat ik....

...toch een beetje een romantische ziel ben!!!het is de eerste keer dat ik een LO in elkaar heb geknutselt,heb nog geen foto gebruikt alleen een plaatje van een bos mooie bloemen,het was super om te doen hoor!heb veel pastelkleurtjes gebruikt waar ik wel van hou,de bloemetjes zijn van Prima,het papier is van K&Company en Basic Grey,verder heb ik fijn raffialint,strasjes,lint,pluimpjes (mijn favoriet decoratiemateriaal ) en licht turkoise decopareltjes gebruikt.Ik heb een paar detailfoto's genomen om de mooie accenten van dichtbij te laten kijken

Ik denk dat ik een beetje verliefd ben geworden op mijn eigen scrapwerk!!!(hihihi)

10 opmerkingen:

Lia zei

oohhhh wat mooi gemaakt je zou er zelf inderdaad op verliefd worden hahaha echt heel mooi gedaan

Ingrid zei

Dank je wel Lia voor je toffe reactie!!

Janny zei

waauw zo voor de eerste keer heb je er iets moois van gemaakt Ingrid! ik ben ook net begonnen met scrappen met foto's en ik vind het ook gaaf om te doen!

Ingrid zei

Dank je wel Janny voor je leuke reactie,ja super om zo te knutselen hé?....

Peet zei

Dat ziet er super uit, Ingrid. Prachtig!!!

marja zei

wow ingrid!!!!
wat mooi zeg!!!

daar mag je gerust verliefd op worden hoor!

het is een pracht van een project!!!!!
complimenten hoor!!!!

groetjes marja

Ingrid zei

Dank je wel Peet...

Ingrid zei

Dank je wel Marja voor het compliment,ik vond het super om te doen maar moest wel afwachten wat er uit mijn vingers zou rollen!!(ha)!!

Daan zei

Hoi Ingrid,

Ik vindt hem helemaal super. Echt geweldig gedaan

Ingrid zei

Dank je wel Daan voor je toffe reactie hoor.....