donderdag 9 augustus 2007

Genomineerd!!

dank je wel Daan en Marjolijne!!
Wat is de bedoeling! 1. Ik stuur een kaartje binnen 7 dagen aan iemand waarvan ik vind dat hij/zij wel een kaartje kan gebruiken.2. Ik zoek 5 andere bloggers uit.3. Meer informatie kun je vinden op deze blog Crafty Engineer4. Mocht je nog een keer uitgekozen worden, dan stuur je weer een kaartje naar iemand. Veel plezier met deze leuke actie om eens zomaar een kaartje te sturen!!
Ik heb gekozen voor deze vijf bloggers want ik mag er niet méér!!!
Daan-Janny-Lia-Peet-Marja

6 opmerkingen:

Janny zei

gefeliciteerd en dank je wel voor je nominatie!

Ingrid zei

graag gedaan Janny!!

Daan zei

Bedankt voor de nominatie. Leuk hoor mag ik nog een kaartje sturen

Ingrid zei

graag gedaan Daan!

marja zei

dank je wel ingrid voor de nominatie!

Peet zei

Dank je wel Ingrid!